niedziela, 15 kwietnia 2012

INFORMACJA

Otóż postanowiłam założyć nowego bloga :)
Tak samo jak na moim pierwszym blogu bohaterem będzie Bartek Kurek . Chciałam zmienić bohatera ale historia , którą wymyśliłam jakoś mi do nikogo innego nie pasuje . Niedługo pojawi się pewnie prolog ( znając mnie można się go spodziewać nawet dzisiaj wieczorem :D ) . Myślę , że to opowiadanie będzie krótsze . Jednak nigdy nic nie wiadomo . Rozdziały powinny się pojawiać w miarę regularnie . Może nie tak często jak na moim pierwszym blogu ale będę się starać . Pewnie będą też krótsze . Jeżeli ktoś chce być informowany o nowych rozdziałach to proszę pisać w komentarzach albo numery gadu albo zostawiać linki do swoich blogów ( chociaż zdecydowanie bardziej będę zadowolona z numerów GG ) . Ale linki też zostawiajcie chętnie poczytam . Jak chcecie możecie również pisać do mnie na GG : 7589078 ( nie gryzę ) . To chyba tyle z ogłoszeń ...
Tak więc do  napisania :)
Wasza panna :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz